Wyszukiwarka
3 999,00 zł
Cena regularna:
4 999,00 zł
18 999,00 zł
Cena regularna:
23 499,00 zł
22 999,00 zł
Cena regularna:
31 979,00 zł
2 599,00 zł
Cena regularna:
5 699,00 zł
188,00 zł
Cena regularna:
249,00 zł
Producenci
Zaloguj się
Rower elektryczny TREK Fuel+ EX 8 Gen 2 2026 L Oliwkowy
Opis
Fuel+ EX 8 to cichy i sprawny elektryczny rower górski stworzony z myślą o pokonaniu każdej trasy. Zbudowany jest na bazie ramy z aluminium Alpha NEXT Platinum z płynnie wspomagającym silnikiem TQ HPR60. Zawieszenie Fox Performance (o skoku 145 mm z tyłu, 150 mm z przodu) dba o pewne prowadzenie na wybojach, a napęd SRAM Eagle 70 zapewnia płynną pracę, z której słynie T-Type, w przystępnej cenie. Całość dopełniają 4-tłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe SRAM DB 8 zatrzymujące rower w mig na stromych odcinkach.
Specyfikacja techniczna
| Rama z widelcem | ||
| Rama: | Aluminium Alpha NEXT Platinum, wymienny akumulator, stery ZS, regulowany stosunek skoku koła do amortyzatora, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów z prowadnicami, wymienny aluminiowy łącznik wahacza, wymienne dolne mocowanie dampera, osłona rury dolnej, osłona transportowa, ABP, hak UDH, Boost148, regulowany skok 145 mm-160 mm | |
| Widelec: | Fox Rhythm 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt X, 150 mm skoku | |
| Amortyzator: | Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 205 x 60 mm | |
| Koła | ||
| Piasta przednia: | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm | |
| Piasta tylna: | Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, piasta Rapid Drive 108, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm | |
| Zacisk tylny: | Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia | |
| Obręcz: | Bontrager Line TLR 30, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, 28 otworów, zawór Presta | |
| Szprychy: | 14 g, ze stali nierdzewnej, czarne | |
| *Opona: | Rozmiar: S, M, L, XL Bontrager Brevard Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50” Rozmiar: S Bontrager Brevard Pro XR, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, dwuskładnikowa mieszanka, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50” |
|
| Element opony: | Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml | |
| Taśma na obręcz: | TLR Bontrager | |
| Maks. rozmiar opon: | Rama: 29 x 2,50" Widelec: Patrz specyfikacja producenta | |
| System elektryczny | ||
| Bateria: | TQ 580 Wh | |
| Ładowarka: | Ładowarka TQ 4A | |
| Komputer: | Wyświetlacz TQ LED z łącznością Bluetooth i ANT+ | |
| Silnik: | TQ-HPR60, 50 Nm, znamionowa maksymalna moc ciągła 300 W, moc szczytowa 350 W | |
| Napęd | ||
| Manetka: | SRAM Eagle 70, 12 przełożeń |
|
| Przerzutka tylna: | SRAM Eagle 70, T-Type | |
| Korba: | SRAM EAGLE 70, długość 160 mm | |
| Zębatka przednia: | SRAM T-Type, 32T, stop aluminium | |
| Kaseta: | SRAM Eagle XS-1270, T-Type, 10-52, 12-rzędowa | |
| Łańcuch: | SRAM Eagle 70, T-Type, 12 przełożeń | |
| Maks. wielkość zębatki: | 1x: 34T, min. 30T | |
| Komponenty | ||
| Siodełko: | Bontrager Verse Short, szyny ze stali nierdzewnej | |
| *Sztyca: | Rozmiar: S Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 410 mm długości Rozmiar: M Sztyca regulowana Bontrager Line, 170 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 450 mm długości Rozmiar: L, XL Sztyca regulowana Bontrager Line, 200 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linki/przewodu, 34,9 mm, 515 mm długości |
|
| Kierownica: | Race Face Turbine, aluminium, 35 mm, wznios 40 mm, szerokość 780 mm | |
| Chwyty: | Trek Line Comp, nylonowe, obejma | |
| Wspornik kierownicy: | Bontrager Elite, 35 mm, 0 stopni, 45 mm długości | |
| Stery: | FSA Orbit, sealed cartridge bearing, 1-1/8'' top, 1.5'' bottom, 1.5 crown | |
| Hamulec: | Hydrauliczne hamulce tarczowe 4-tłoczkowe SRAM DB 8 | |
| *Tarcza hamulcowa: | Rozmiar: S, M, L, XL SRAM Centerline 2.0, 6 śrub, 200 mm Rozmiar: S, M, L, XL SRAM CenterLine, mocowanie na 6 śrub, zaokrąglone krawędzie, 200 mm |
|
| Rozmiar tarczy: | Maks. rozmiary tarczy hamulcowej – Rama: 203 mm, min. 180 mm Widelec: patrz producent widelca | |
| Waga | ||
| Waga: | M - 21.08 kg / 46.48 lbs (z uszczelniaczem TLR, bez dętek) | |
| Ograniczenie wagowe: | Maksymalne obciążenie roweru (łączna masa roweru, rowerzysty i bagażu) to 136 kg. | |
* Uwaga – jeśli nie podano inaczej, specyfikacja dotyczy wszystkich rozmiarów
Producent zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w informacjach o produktach zawartych na tej stronie, w dowolnym czasie, bez wcześniejszego powiadomienia, w tym w odniesieniu do produktów, specyfikacji, modeli, kolorów, materiałów i cen. Ze względu na problemy z łańcuchem dostaw może dojść do zastąpienia części innymi kompatybilnymi w dowolnej chwili, bez wcześniejszego powiadomienia.
Masy rowerów i ram zostały podane dla pomalowanych ram w wersji przedprodukcyjnej w momencie publikacji. Masy w finalnej wersji produkcyjnej mogą się różnić.

Dane techniczne
| Typ hamulca | Tarczowe |
| Rozmiar koła | 29" |
| Płeć | Unisex |
| Kolor | Oliwkowy |
| Materiał | Aluminowy |
| Rodzaj hamulca | Hydrauliczne |
| Rozmiar | L |
| Ilość biegów | 12s |
| Przeznaczenie | Górskie MTB |

Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.